CSI ARCELORMITTAL

Hai un sintir pelos talleres de les plantes asturianes, de hastío cola convocatoria de fuelga de los próximos díes 23 y 27 d’Abril. El sintir de les y los compañeros ye de desánimu dafechi énte la imposibilidá de poder decidir… de ser partícipes na toma de decisiones. ¿Tantu miéu hai a enfrentase a una Asamblea Xeneral que axuntare criterios y planificare les aiciones a desendolcar? Paez ser que sí.

Los errores d’una mayoría nun tienen que tracamundianos d’enemigu, que ye la direciión de la empresa, una direición que, na so su voráxine d’acumular más y más beneficios, va retayar ensin piedaá salarios, plantiyes y drechos de les y los trabayadores. 

Dende la Corriente, nun siendo partidarias y partidarios d’esta forma d’actuar, ensin Asamblees Xenerales y con un calendariu marcáu por una mayoría sindical, creemos que la rempuesta de la plantiya tién que ser masiva. Nun podemos, nin debemos, dexar que una “mayoría” aproveche una desmovilización pa roblar cualesquier cosa a cualesquier preciu. 

El martes 23 y sábadu 27 vémonos nes porteríes. Namás el grupu protexe.