Homenaxe a Luis Redondo

Esti sábado colocaremos una placa conmemorativa na fosa común onde Luis Redondo decidió que fueren enterraes les sos cenices.

Luis Redondo. Detalle del cartel del homenaje del 29 de abril de 2017
Luis Redondo. Detalle del cartel del homenaje del 29 de abril de 2017

Sábadu 29 d’Abril a les 12:30 h, Cementeriu El Sucu, Ciares (na fosa común), Xixón:

  • Colocación de placa
  • Llectura de testos.

Esti sábado colocaremos una placa conmemorativa na fosa común onde Luis Redondo decidió que fueren enterraes les sos cenices, xunto a la xente asesinada y enterrada ellí por lluchar escontra’l fascismu, por otra sociedá más xusta y polos drechos de toes y toos. También se lleerán varios testos por parte de la so familia y del actual secretariu xeneral de la CSI. Too ello acompañao de la música que-y prestaba y que pa él tanto significaba.

Pensamos qu’una de les meyores feches pa homenaxear al nuestru compañeru, primer Secretariu xeneral de la Corriente Sindical d’Izquierda, participante nes lluches de la clase obrera hasta l’últimu de los sos díes ye alrodiu del 1 Mayu, y por eso esti sábadu vos convocamos, a toles persones que lu conocisteis y a toles que compartisteis espacios con elli, nel Cementeriu del Sucu, pa ente toes y toos colocar la placa y recordar a Luis Redondo y a toles persones que tan ellí enterraes y a les que tanto debemos.