Llibertá pa la xente que llucha!! Bódalo Llibertá!!

Domingu 19 de febrero 2017, a las 12:00, Plaza de las Batallas, Jaen.

Nun foi la primer vegada, nin va ser la postrera, que’l poder ataca la llibertá d’espresión y manifestación por aciu les armes que tien al so algame. Utilizando les distintes Unidaes Policiales, causantes de prevocaciones y desordes que depués achaquen a lxs manifestantes p’asina xustificar les sos lleis totalitaries y represores, como la llamada “Llei Mordaza”.

L’oxetivu, castigar a lxs solidarixs, acallantar a les voces discordantes y dar exemplu por que’l restu de la sociedá s’autu-reprima, inhiban el so impulsu natural de tresformamientu social.

Con éses, dende la CSI queremos espresar el nuesu refugu a les diverses formes y distintos niveles; llaboral, social, cultural… de represión pa contener la emancipación de los pueblos de mundu.

Vamos Prosiguir na cai denunciando y lluchando contra les inxusticies y agresiones a la clase obrera y los pueblos polo xeneral, yá sía nel ámbitu llocal o internacional.Volver a línea automática
Sofitamos y vamos tar presentes nesta manifestación esixendo una vegada más la llibertá de la xente que llucha.

LLIBERTÁ PA LXS PRESXS POLÍTICOSVolver a línea automática
VALIÓ DE MONTAXES POLICIALESVolver a línea automática
BÓDALO LLIBERTÁ!!

Dende, Sat Xaen:

Buenes compañeros y compañeres d’organizaciones hermanes.Volver a línea automática
Como quiciabes yá vais saber, el pasáu 30 de xineru l’Audiencia provincial de Xaén refugaba’l tercer grau penitenciariu al nuesu compañeru, hermanu y amigu Andrés Bódalo dende’l 30 de marzu del pasáu añu por una acción sindical reclamando trabayu pal so pueblu (Jódar, Xaén).

Una supuesta agresión, con pruebes mas que discutibles, al teniente alcalde costó-y a Andrés una pena de cárcel de 3 años y mediu, anque de primeres l’acusación diba dirixida contra 17 persones más que participaron na acción. En total ciscábense 100 años de cárcel.

Mientres políticos corruptos como Fabra cumplen 6 meses de prisión y concéden-y el tercer grau, a Andrés caltiénse-y injustamente ente rexes. Ye un presu políticu y xulgenlu políticamente. El so exemplu como defensor de los derechos humanos nuna tierra tan castigada pol paru, la esplotación, la miseria y l’emigración, como ye Andalucía y la provincia de Xaén, nun podía ser consentida pol poder. Por eso ta ente rexes, nin más nin menos.

La solidaridá ye la tenrura de los pueblosVolver a línea automática
¡Andrés Llibertá!