Concentración: Valió de Falsos Autónomos

Xueves 2 de febreru 2017, a les 09:00, ente a los Xulgados de lo Social, Pza. del Decano Eduardo Ibaseta, s/n, Xixón, Asturies

En solidaridá col compañeru que denuncia a REPAIR & GO (el serviciu de reparación de parabrises a domiciliu de GLASSDRIVE) reclamando la so condición de FALSU AUTÓNOMU cola fin de recuperar los derechos que-y correspuenden, como trabayador por cuenta ayena que yera realmente.

Dende la CSI glayamos que Valió de Falsos Autónomos y vamos siguir denunciando la figura illegal del Falsu Autónomu, cola cual les empreses estafen a les trabayadores individualmente y como colectivu al nun pagar la cotización nel Réxime Xeneral de Trabayadores por cuenta Ayena, dexándoles asina ensin les cobertures más básiques a les que tou trabayador o trabayadora tien de tener derechu, cómo un sueldu fixu perriba del Salariu Mínimu Interprofesional, vacaciones pagaes, derechu a baxa por enfermedá, cotización pa la prestación por desemplegu, etc. esto ye, llevándonos a la precarización más estrema del trabayu.

Valió de Falsos Autónomos!!