Concentración contra la Reforma Llaboral

 

Les Asamblees de Trabayadores en Llucha convoquen Concentración contra la Reforma Llaboral coincidiendo cola presencia de la Ministra de Trabayu na inauguración de la Feria d’Amueses de Xixón el vienres 5 d’agostu.

Ante la presencia de la ministra de trabayu, Fátima Báñez, na inauguración de la Feria d’Amueses d’Asturies, les Asamblees de Trabayadores en Llucha convoquen una concentración pa protestar contra la Reforma Llaboral, una llei xenocida promovida pa favorecer los despidos, sER, los zarros d’empresa, la precarización del empléu, la perda de derechos de el trabayadores y los brutales retayos salariales.

La Reforma Llaboral dictóse única y puramente pa favorecer los intereses de la banca, la gran patronal y los especuladores internacionales que tán amontáu les sos ganancies a base de faer pagar a la clase obrera les consecuencies d’esti gran atracu que llamen crisis.

La Ministra de Trabayu miente una y otra vez al manifestar que gracies a la Reforma Llaboral ta creándose empléu, cuando la realidá demuéstranos que’l desempléu crez acaldía más y l’escasu trabayu que se crea pa sustituyir al que se destrúi ye un empléu mal pagu, precariu y ensin derechos.

Coincidiendo cola presencia de la ministra de trabayu y pa protestar contra esta xenocida Reforma Llaboral y esixir la so inmediata derogación, les Asamblees de Trabayadores en Llucha convoquen una concentración el vienres 5 d’agostu, a les 17.30, frente a la entrada principal de la Feria d’Amueses en Xixón.