Acciones de sofitu a los compañeros encausaos por una concentración contra los bombardeos en Gaza

ACCIONES:

ABRIL:
– Miércoles 20 a les 12 h N’Uviéu: Rueda de prensa, Plaza Escandalera.
– Llunes 25 a les 19 h en Xixón: Concentracion de denuncia en Begoña (Teatru Xovellanos) y Pasucais.
– Xueves 28 a les 19 h en Uviéu: Plaza la Escandelera, Charra-Concentración.

Entama: Plataforma en apoyo de la retirada del juicio

Participa y digunde

Anque pospúsose’l xuiciu onde diben ser xulgaes 9 persones, ente elles 5 compañeros de la CSI, y quedamos a la espera de nueva fecha, les aiciones en solidaridá colos compañeros continuen.
Estos compañeros van ser xulgaos por participar nuna concentración pa protestar frente al teatru Xovellanos de Xixón pola actuación d’un grupu de música israelí qu’apoyaba al so gobiernu y el xenocidiu del pueblu de Palestina. Un gobiernu, el israelí, que n’aquel momentu llevaba 51 díis bombardeando Palestina.

Como n’otres ocasiones la policía cargó dexando feríes a dalgunes persones, y encima dicen tar mancaos ellxs. Y tamién como n’otres ocasiones atrévense a llevar a xuiciu a persones que nin siquiera identificaron nin demostraron que tuvieren ellí. ¿Y los xueces? Admiten les denuncies policiales y lleven a xuiciu. Esta ye la xusticia qu’hai. Lo que diga la policía va a misa, seya o nun seya verdá. Una vergüenza. Otra más.

Dende la CSI vamos apoyar a los nuestros compañeros y facemos un llamamientu a sofitalos y a ayudanos a difundir la campaña de absolución que xunto con otres organizaciones entamaremos estos díis. Al igual que llamamos a la concentración que con motivu d’esta farsa xudicial tendrá llugar n’Uviéu.

Tamién facemos un llamamientu al boicot d’Israel, y a apoyar a Palestina.

¡NON AL XUICIU FARSA!
¡POR UNA PALESTINA LLIBRE!
¡BASTA DE MONTAXES POLICIALES!