PASACAIS DE SOFITU A LES COMPAÑERES ESCORRÍES POR LLUCHAR POLOS DERECHOS DE LXS TRABAYAORES

Pasacais de sofitu a les compañeres, castigaes y escorríes por lluchar polos derechos de lxs trabayadores y trabayadores.
Salida a les 11:00h delantre del Hotel Reconquista, parada delantre del Gerhotel Los Carbayos y llegada a les 11:30h a la Xunta Xeneral.

HOTEL RECONQUISTA:
Esta selmana, la Dirección de Hotusa comunícalu a Raquel que-y abren un espediente contradictoriu p’analizar el so comportamientu mientres los últimos meses. El motivu ye que, como presidenta del comité, foi la encargada d’abanderar les protestes de ls trabajadors y la cabeza visible de les reivindicaciones. Agora empieza un procesu nel qu’un mediador esternu tien d’analizar los sos allegamientos y decidir finalmente la sanción. Nosotrs sabemos qu’esti ye’l primer pasu pa proceder al despidu de Raquel.
Esti xueves conocerá la sanción definitiva, polo que diremos esixir el sobreseimientu del espediente y la realmisión de los despidíos.

GERHOTEL LOS ROBLES:
Como castigu pola so defensa a los derechos de el trabayadores, Nuria foi despidida por Los ROBLES Gerhotel (PSN) siendo declaráu nulu’l so despidu. Una vegada readmitida, siguen represaliándola, violando los sos derechos fundamentales, agravándose la situación n’interponiendo denuncia n’Inspección de Trabayu polos constantes abusos llaborales a les sos compañeres y tres l’intentu de convocar elecciones sindicales como representante de la CSI nel centru.
Tou esto, llevó esta selmana a otra sentencia favorable a la compañera y a toles que lluchen.
Esti xueves, vamos esixir que se respeten los derechos de les trabayadores del Gerhotel y cumplir la sentencia dexando d’escorrer a Nuria.