Una nueva victoria de la compañera Nuria representante de la CSI nel Gerhotel Los Carbayos

Una nueva victoria de la compañera Nuria (representante de la CSI nel Gerhotel Los Carbayos) frente al Gerhotel Los Carbayos (PSN).

Güei conocimos la sentencia del Xulgáu de lo Social nº5 d’Uviéu de fecha 4 de marzu de 2016 referida a la demanda presentada pola compañeru Nuria contra la dirección del Gerhotel Los Carbayos (perteneciente a la mutua Previsión Sanitaria Nacional) pol cambéu sustancial de les sos condiciones de trabayu con vulneración de derechos fundamentales, como represalia pol so defensa de los derechos de el trabayadores del Gerhotel.

La sentencia establez como fechos probaos que, al reincorporase al trabayu en marzu de 2015, una vegada declaráu nulu’l so despidu (que tuvo llugar n’agostu de 2014), la trabayadora sufrió un cambéu sustancial de les sos condiciones de trabayu respecto al sistema de veces que tenía antes del despidu y en clara discriminación col restu de el trabayadores del establecimientu.

La sentencia, que nun almite recursu, axusta que dicha cambéu de les condiciones de trabayu tien de declarase nula, al considerar que “l’adopción de la midida realizóse frayando’l principiu de indemnidad”. El derechu a la indemnidad ye una parte sustancial de los derechos fundamentales de el trabayadores, yá que torga que naide pueda ser represaliada pola lexítimu defensa de los sos derechos ante los tribunales o ante cualesquier otra instancia.

Resumiendo: como castigu al so defensa de los derechos de el trabayadores, la compañera Nuria foi despidida pol Gerhotel Los Carbayos (PSN) y, una vegada readmitida al ser declaráu nulu dichu despidu, la dirección del Gerhotel siguió represaliando a la compañera, violando los sos derechos fundamentales, lo que llevó a otra sentencia favorable a Nuria y a toles compañeres que lluchen.

Dende les Asamblees de Trabayadores y Trabayadores en Llucha y dende la CSI felicitamos a la nuesa compañera Nuria pol so coraxe y la so constancia na defensa de los derechos de el trabayadores.

Qué viva la llucha de la clase obrera!!!