Concetración escontra los despidos n’Hewlett Packard

SEMANA CANSINA EN EL CORTE INGLÉS

Mientres la próxima selmana, empezando’l llunes 14 d’avientu n’horariu de 19:00 de llunes a vienres, les Secciones Sindicales de CGT y de CSI en HP vamos tar na puerta de distintos establecimientos pa dar a conocer la problemática llaboral que sufrimos, dende fai yá 7 años, na empresa Hewlett Packard (HP).

La protesta va llevar a cabu a nivel estatal, va disponer de meses informatives y van realizase reparties de folletos esplicativos sobre la situación de el trabayadores de HP, especialmente dirixíos a los posibles consumidores de productos tecnolóxicos de la compañía.

Esta protesta forma parte de la campaña que se vien desenvolviendo mientres los últimos años contra los despidos indiscriminaos, más de mil nos últimos cuatro años, practicaos pola multinacional informática y cuidao que s’anunciaron 30.000 despidos más, nun podemos quedanos de brazos cruzaos, tenemos que visibilizar esti problema ante la sociedá.

Los centros nos que se van realizar estes reivindicaciones fueron escoyíos pola so reconocencia ante el consumidores y pola vienta de productos HP que se realiza nellos:

Madrid: Tienda HP, Corte Inglés
Barcelona: Tienda HP, Fnac, Corte Inglés
Zaragoza: Corte Inglés
Uviéu: Corte Inglés (Saleses)