Concentración “La emergencia nun pue esperar”

El vienres 10 d’Abril, la Asamblea de información y denuncia sobre les polítiques sociales, convocamos una concentración a les 12 hores delantre del Ayuntamientu de Xixón.

Esa mañana a les 12:15 h. tenemos marcada una reunión pa siguir plantegando les reivindicaciones de la Asamblea.

Esta vez les esixencies presentaranse a la Alcaldesa de Xi´xon que dempués d’un añu atiende a la necisidá de dialogar. Sabemos qu’el motivu sedrá elleutoral pero nun vamos a perder el tiempu na so publicidá sinon na necesidá de desixir que VIVIR DIGANMENTE YE UN DRECHU.

Por eso enantes de la reunión convocamos una Concentración pa acompañar a les persones qu’entren a la mesma y reivindicar el Plan de midíes d’urxencia.

Esperamosvos el vienres a les 12 h. delantre del Ayuntamientu.

PLAN DE MEDÍES D’URXENCIA A NIVEL MUNICIPAL.

– Accesu inmediato a las Ayudes d’Emerxencia Social, de toles persones en situación de necesidá. Con ingresos por debaxo del umbral de la pobreza.

– Que les Ayudes d’emerxencia se constituyan como un drechu complementariu.(pa gastos de suministros básicos, agua ,lluz , gas, vivienda) al Salariu Social Básico (gastos alimenticios), estableciendo unos requisitos concretos, y que nun queden a l’arbitrariedá.

– El pagu de les Ayudes d’Emerxencia nos siete primeros días de ca mes.

– Que se dexen de concebir como préstamos teniendo que devolveles con posterioridá, ya qu’entós, se nos condena a una situación de falta de recursos permanente.

– Que los remanentes económicos de la FMSS vayan destinados a garantizar les Ayudes de Emerxencia del municipiu.

– Que la información y l’atención nos Servicios Sociales seya ‘adecuada p’atender les situaciones d’emerxencia social que se dan na nuestra ciudad.

– Que se permita’l cambiu de trabayador/a social cuando se rompe la relación de confianza que tien qu’haber ente la persona y su profesional de referencia.

!!VAN A PAGAR LA CUENTA¡¡

Tola información de l’Asamblea en: La Emergencia no puede esperar