Concentración “Escontra l’acosu de la policía llocal de Xixón a militantes feministes de la CSI”

El colgar en Xixón una parcarta na que ponía “2015 llibre de machismu y represión“, saldase con 3 compañeres multaes con 200 € cada una, dos d’elles dempués de llevales a comisaria pa identifacales.

L’entamu d’añu ye una fecha importante pa recordar les pelees. Pa recordar que siguimos equí, tirando p’allantre. Dende Muyeres en llucha de la CSI, queremos facer una campaña de rechazu y acción social pa terminar col machismu y tola so violencia, y pareciomos perimportante que’l primer día del añu’l tema tuviera presente na cai. Que se viera que nun mos olvidamos de toles muyeres asesinaes, violaes, agredies,…nin mos olvidamos de les persones qu’emigren cola promesa d’una vida meyor, y son victimes de l’agresión fascista y xenofoba, nin mos olvidamos de la represión hacía la xente que lluchamos,…

Pero parez que molestó, y dalguien que pasó perellí quitó la pancharta. Cuando se volvió a colocar, llegó la polícia llocal pa idenficamos. Vaya delitu una pancarta con cuerda nuna valla. Una pancarta escontra’l machismu. La polícia llocal de Xixón que diz tar orgullosa del so trabayu de protección a les víctimes de la violencia machista. A un d’ellos debió de da-y vergüenza, porque garró y marchó. Pero los otros, non contentos cola idenficación, ya que dos de les persones nun llevabamos el carné y, nun podíen mirar los datos pela radio, claro, viénense arriba. Un dellos, llega fasta a amenazar con ponemos una denuncia, cuando lleguemos a comisaria, a nosotres, por pedí-y el númberu de placa, y niegase a damoslu. Y tamién a la puerta la comisaria amenacen con detener al otru compañeru, que taba esperandomos fuera, por deci-yos que nun tienen vergüenza. Dempués de salir volvimos a ver que la pancarta taba quitada y volvimos ponela bien. Varies hores más tarde hubiera desapareció. Eso demuestramos que vamos pol buen camín, porque’l tema parez molestar.

Nun ye la primer vez que la policía llocal de Xixón reprimemos. Tovía nun se mos olvidó’l so trabayu represor de la Güelga Xeneral del 14 N 2012, nel que detuvieron a un compañeru. Nin se mos olvida que tolos martes, cuando lxs compañerxs tan dellantre Servicios sociales dexisiendo unos servicios humanos y que nun desprecien a la xente necesitada en vez d’ayudala, van a idenficar, y a veces hasta a impedir que se faiga l’aición. Una vergoña.

Por eso, cansaes del so comportamientu convocamos una concentración delantre la comisaría de la policía llocal. Porque ya ta bien de chuleríes. Si quieren identificamos, si quieren repriminos, EQUÍ TAMOS.

¡Acabemos cola violencia machista!
¡Basta de represión!
¡Puxa la llucha de la clase obrera y puxa la llucha feminista!
¡Por un 2015 de llucha y solidaridá!