Comunicáu de la seición sindical de la CSI nel Plan Inserta del Ayuntamientu de Xixón

Hace unos días, los sindicatos CCOO y UGT, firmantes del Plan Inserta, ante las constantes denuncias que la Corriente Sindical d’Izquierda viene realizando respecto a las irregularidades, tanto en la consecución, como en las supuestas finalidades de dicho Plan, reconocieron de forma hipócrita y poco clara que los trabajadores y trabajadoras de este Plan son utilizados como mano de obra barata y precaria para cubrir las carencias municipales en distintos sectores que, de otra manera, tendrían que ser cubiertas por empleo más estable y de mejor calidad.

CCOO y UGT son perfectamente conscientes de que estos planes de empleo que vienen firmando desde hace años con convenios aparte del resto de empleados y empleadas municipales, sin los mismos derechos, con salarios de miseria, condiciones indignas y flexibilidad laboral total, vienen cubriendo necesidades y trabajos que el Ayuntamiento necesita realizar habitualmente.

Saben que trabajadores y trabajadoras de este Plan realizan su trabajo en mantenimiento de Centros Educativos, Obras Públicas, Jardín Botánico, Patronato Deportivo etc, sin tener en cuenta nada que no sean las necesidades del Ayuntamiento. Las “presuntas” finalidades de inserción en el mercado laboral de este personal no son más que una patraña para seguir vendiendo políticamente algo que en ninguna de sus formas cumple con lo escrito en el papel.

Los sindicatos CCOO y UGT saben también perfectamente que los contratos por Obra o Servicio hechos a éstos trabajadores y trabajadoras son 100% ILEGALES y deberían de convertirse en indefinidos; sin embargo, guardan un silencio vergonzoso.
Va unos díes, los sindicatos CCOO y UXT, firmantes del Plan Enserta, énte les constantes denuncies que la Corriente Sindical d’Izquierda vien realizando al respeutive les irregularidaes, tantu na consecución, como nes supuestes finalidaes de dichu Plan, reconocieron de forma hipócrita y pocu clara que los y les trabayadores d’esti Plan son utilizaos como man d’obra barata y precaria pa cubrir les faltes municipales en distintos seutores que, d’otra manera, tendríen que ser cubiertes por empléu más estable y de meyor calidá.

CCOO y UXT son perfeutamente conscientes de qu’estos planes d’empléu que vienen roblando dende va años con convenios separtaos del restu d’emplegaos y emplegaes municipales, ensin los mesmos derechos, con salarios de miseria, condiciones indignes y flexibilidá llaboral dafechu, vienen cubriendo necesidaes y trabayos que l’Ayuntamientu precisa realizar davezu.

Saben que trabayadores d’esti Plan realicen el so trabayu en caltenimientu de Centros Educativos, Obres Públiques, Xardín Botánicu, Patronatu Deportivu etc, ensin tener en cuenta nada que nun sían les necesidaes del Ayuntamientu. Les “presuntes” finalidaes d’ensertamientu nel mercáu llaboral d’esti personal nun son más qu’una patraña pa siguir vendiendo políticamente daqué qu’en denguna de les sos formes cumple colo escrito nel papel.

Los sindicatos CCOO y UXT saben tamién perfeutamente que los contratos por Obra o Serviciu fechos a éstos y estes trabayadores son 100% ILLEGALES y deberíen de tornase n’indefiníos; sicasí, guarden un silenciu vergoñosu.

Los sindicatos CCOO y UXT sabíen tamién que nel Hípicu taba imponiéndose un horariu illegal a los y les trabayadores d’esti Plan destinaos ellí, ensin los respectivos descansos obligatorios, pa suplir asina la falta de personal y torgar que se contratara más xente na empresa Lacera, que s’ocupa de la llimpieza y caltenimientu demientres el concursu internacional.

Los sindicatos CCOO y UXT saben que nun se respeten los contratos de los y les trabayadores no que se refier al oficiu pal que fueron contrataos y contrataes y, d’esta forma, xardineros son obligaos a ser pintores, albañiles a ser xardineros y pintores a ser llimpiadores, ensin otra desplicación que les supuestes “necesidaes del serviciu”.

Los sindicatos CCOO y UXT saben que con 650 euros al mes dengún trabayador o trabayadora puede cubrir les sos necesidaes básiques de vivienda, comida y tresporte y, sicasí, roblen un conveniu que permite talos sueldos.

Los sindicatos CCOO y UXT nun s’ocupen pa nada de los y les trabayadores d’estos planes, pero siguen aprovechándose d’ellos y elles p’algamar más delegaos sindicales y más hores sindicales.

La Seición Sindical de la Corriente Sindical d’Izquierda denunció estos contratos y va siguir denunciandolos en futuros planes, demientres siga esti fraude manifiestu y claru, que va a la escontra los intereses de los y les trabayadores.