E.R.A. Tabajaores en llucha – siguir tola información y movilizaciones

Dende va un mes , trabajadors del ERA tienen a la vuesa disposición nel Facebook un Grupu.ERA TRABAYADORS EN LLUCHA. En dichu facebook podréis siguir tola información de les movilizaciones que tan realizando.

https://www.facebook.com/groups/1436283043297806/

Identificados pola policía los collacios Morala y Canor, na residencia Mista de Pumarin en Xixón. El gobiernu del Psoe intentó evitar un conceyu de trabayadores, afitando guardies de seguridá pa impedir la entrada’l centru, pero el puxu de los collacios y collacies de la CSI, xunto a collacios d’otres organizaciones, llogró el que pudiera desendolcase’l conceyu.

El vienres pasáu la xerencia de la Residencia Mista intentó torgar la celebración d’una rueda de prensa de el trabayadores mandando a dos matonos que-yos torgaren el pasu. Nun saben con quien tán tratando, si piensen que con matones van consiguir que dexemos de lluchar por unos Servicios públicos y calidable.

El próximu xueves siguen les movilizaciones:
– A les 11 h. delantre de la Residencia Mista – Concentración en defensa d’unos Servicios públicos y calidable.
– A les 17 h. espicha, cola participación de la Charanga Ventolín, pa agradecer a los usuarios del centru tou la paciencia, el sofitu y la comprensión col conflictu de los/les trabayadores/as.

ENTRA Y SIGUELOS
– CALTENIMIENTU DEL EMPLÉU PUBLICO
– CONTRA LES PRIVATIZACIONES DE SERVICIOS ASISTENCIALES
– CONTRA LA PRECARIEDÁ LLABORAL

LA LLUCHA YE L’ÚNICU CAMÍN.