Xornada LOMCE NON. Cómo organizar la resistenci​a

Movimientu Social pola Escuela Pública

Como sabéis, el Movimientu Social pola Escuela Pública entama una xornada abierta’l 22 de febreru, nel CMI Atenéu de la Calzada de Xixón, de la qu’esperamos salgan estratexes y propuestes que dexen a la Comunidá Educativa entamar pautes de resistencia a la LOMCE.

La xornada, que se va desenvolver de 10:00 a 14:00 hores, plantegar con grupos de trabayu simultáneos, lo que significa que pa poder entamalos primeramente, según ellaborar materiales ye necesariu inscribise primeramente. La inscripción facer dende’l mesmu blogue del Movimientu, na páxina: Xornada 22 de febreru: Inscripción, páxina na qu’amás podéis atopar delles de les propuestes qu’en redol a la tema tán apaeciendo dende distintos colectivos y/o sindicatos.

El día 20, a les 20:00 hores, en La Revoltosa (C/ Juan Alonso, Xixón), va tener llugar una charra (¿Por qué ye necesaria la resistencia a la LOMCE?) que va sirvir tamién de presentación de la xornada.

Como siempres, esperamos cuntar tantu cola vuesa presencia como cola vuesa collaboración nel espardimientu de la xornada, axuntamos programa y cartelu.

Un saludu