Concentración Esontra los despidos y los recortes nes caxes

Mientres los que fundieron les Caxes dir colos bolsos llenos o se blinden nos bancos privaos provenientes de les entidaes qu’ellos mesmos llevaron a la ruina, el trabayadores del sector enfrentamos a los planes d’estos mesmos desaprensivos que pretenden faenos pagar a nós y a les nueses families poles barbaridaes qu’ellos mesmos o personaxes d’asemeyada pelame cometieron con total impunidá.

Como ye públicu y vultable, los compañeros de Bankia, Novagalicia y Bancu de Valencia tán siendo les primeres víctimes (non les postreres, obviamente), de los planes de restructuración a machetazos que, cola discutible sida de qu’Europa lo esixe, pretenden llevar a cabu los directivos de diches entidaes, rescataes con dineru que vamos pagar retayos por aciu tolos ciudadanos.

Si estos planes xenocides salen alantre, detrás de los compañeros agora afectaos vamos dir el restu de el trabayadores del sector. SER, rebaxar brutales de salarios y los despidos a baxu costu van afectanos a toos si nun consiguimos parar a estos desgualdraos atracadores de traxe, corbata y salariu estratosféricu.

Agora ye’l momentu de sofitar a los compañeros de Bankia, Novagalicia y Bancu de Valencia participando nes movilizaciones convocaes con tal motivu:

Miércoles 6 de Febreru, coincidiendo cola fuelga convocada en Bankia, Novagalicia y Bancu de Valencia, concentración a les 6 de la tarde, delantre de la Oficina de Bankia de la cai Pelayo n’Uviéu (Frente al Teatru Campoamor).

Contra SER, los retayos y los despidos.
Pol futuru de los compañeros de Bankia, Novagalicia y Bancu de Valencia, Pol nuesu
futuru.