Comunicáu de la CSI en rempuesta al SUP

Ante les numberoses declaraciones de corporaciones policiales, mal denominaes sindicatos, apaecíes en delles publicaciones, faciendo referencia a la fola represiva desencadenada demientres la Fuelga Xeneral del 14N, nun queremos caltenenos en silenciu y, poro, tenemos de dar xusta respuesta. Conceyu Abierto tamién reaccionó a les declaraciones del muérganu policial y considera que “foi la propia Policía la qu’incumplió numberoses lleis nel pasáu 14P”, tildando de mentires les afirmaciones del SUP.
De primeres, intenten tornar l’ésitu de la movilización del día la Fuelga Xeneral, nel que’l pueblu asturianu dio una llección de llucha contra los retayos y les polítiques inxustes que la clas dirixente inténta imponenos, como una xornada delictiva dende la óptica policial, amosando claramente la so esencia como guardianes y represores al serviciu’l poderosu.
De segundes, la policía asítiase siempres al llau de la banca y el capital. Al llau de los mesmos que provoquen miseria y suicidios na clase popular. Al llau de los que privaticen sectores como la sanidá, educación, xusticia,…y toos aquellos sectores que puedan dar dalgún grau de bienestar a la ciudadanía. Por eso’l glayíu de rabia de les y los trabayadores: “los policíes son los piquetes del patrón”. Por eso reprimen les manifestaciones nes que’l pueblu esixe que se cumplan los sos drechos. Por eso prefieren suicidanos en casa, a soles, a venos xuníos na cai. Por eso nun tamos nel mesmu llau, por eso ellos, los policíes, nun son de la nuesa clas.
De terceres, nes sos declaraciones intenten criminalizar a los cuatro compañeros deteníos, intentando presentalos como vulgares delincuentes. Intentando confundir con mentires, como por casu, que tienen antecedentes penales, cuando’l so únicu delitu foi ser solidarios, revindicar una sociedá más xusta, y formar parte d’un piquete informativu llegal. Por ello fueron cutíos, reprimíos y deteníos. Pero la so actuación d’amenaza nun nos va acobardar, nun nos va zarrar en casa. Tuvimos na comisaría sofitándolos porque naide puede quedase solo. Porque, amás de quitanoslo tou, nin siquier-yos gusta que protestemos. Porque somos solidarios y solidaries y tenemos la fuercia la razón.
En cuartu llugar reivindiquen que cualquier persona que sía detenida, polo que a ellos -yos de la gana, tien de pasar la nueche nel cuartón, ensin nenguna necesidá. Inclusive, lleguen a poner d’exemplu, al traviés del so voceru periodiquil, una aparente nimiedad, como’l supuestu d’una señora maltratadora d’un animal que sí quedó detenida tola nueche. Sicasí nun esplicáis la razón de por qué la caltenéis nos cuartones innecesariamente. Quiciabes tendríais de dicir que tou ello ye consecuencia de la vuesa ineficiencia formalizando les dilixencies y que la puesta a disposición del Xuez retrásase cuanto vos da la gana porque’l Xulgáu de Guardia tampoco ta operativu les 24 hores, como ye’l so deber. Con ello evitaría esa pernocta en comisaría, que yá ven con preste, pa remanala como métodu presión.
Notres pallabres: en 24 hores, los y les trabayadores de la siderurxa son capaces de producir cientos de tonelaes d’aceru y chapa, los y les trabayadores de la mina son capaces d’arrancar cientos de tonelaes de carbón, los y les trabayadores del campu son capaces de producir cientos de llitros de lleche…, pero vós, en 24 hores, nun sois capaces de faer unes dilixencies que consisten n’escribir trés o cuatro murnios papeles. ¿Tan complicáu vos abulta?. ¿De verdá resulta creíble qu’una señora, por maltratar a un gatu, tenga de pasase 24 hores en comisaría?. Dende lluéu, el trabayu nun vos escosa.
Nós entendemos que los del SUP precisen salir nos periódicos cuntando les sos mentires, dempués de la rabia que tuvieron de sentir cuando, dempués d’intentar acallantanos, en dengún intre dexamos solos a los nuesos compañeros y, amás, gracies al clamor colectivu, tuvieron de ponelos en llibertá.
En quintu llugar, queremos indicar que cola so represión y malos tratos, nun nos van esviar del nuesu braeru camín, la defensa de los drechos de la clas trabayadora. Por ello siempres nos van a tener enfrente, porque ellos son una pieza fundamental d’esti estáu formalmente democráticu, pero n’esencia dictatorial y represor de les clases populares.
Por tou ello dende la CSI caltenemos el nuesu compromisu de siguir movilizando a la clas obrera y de nun participar con ellos en nengún actu, manifestación o movimientu popular y reivindicativu, pos nun son de los nuesos.