Concentración antitaurina

El pasáu domingu 12 d’agostu coincidiendo cola corrida toros de la Feria de Begoña l’asociación Anadel organizo una manifestación dende la Plazuela San Miguel, fasta la plaza de toros del Bibio onde se concentrarón posteriormente pa denunciar la tortura que supon la “fiesta nacional”.
Dicha concentración tuvo que sofrir nun solo los “epitetos cariñosos” de dalgunos de los embriagados asistentes a la plaza (na que’l xefe de la policía exerce de presidente), sinón que termino con una intervención policial na que 2 persones foron conducíes a los calabozos de Moreda previu pasu por un centru de salú pa ser esaminaos de les mancaures sofríes.
Inmediatamente l’abogáu de la CSI presentose na comisaría p’atender a los deteníos, cosa que nun pudo facer pola negativa policial que nun lo permitío, imponiendo l’asistencia lletrada d’una abogada d’oficiu.
Demientres la tarde del domingu y la mañana del llunes delles persones tuvieren concentraes ente la comisaria y los xuzgaos pidiendo la llibertá los deteníos.
Cosa que asocedío sobre les13’30 del llunes tres declarar y quedar en llibertá colos cargos de resistencia y atentáu escontra l’autoridá.